Na succesvolle afronding van mijn studie Nederlandse taal en cultuur aan de Universiteit van Leiden, ben ik gaan werken als communicatiecoördinator bij Bun. Bun is onder andere bekend als een van de grotere Albert Heijn-franchisenemers. Bij Bun was ik verantwoordelijk voor het schrijven, ontwerpen en realiseren van alle in- en externe communicatie.
Bedenken, schrijven en tot uitvoer brengen
Vanuit Bun heb ik de overstap gemaakt naar de bureauzijde en ben gaan werken bij internationaal communicatieadviesbureau Porter Novelli. Daar heb ik bijna vijf jaar meegedraaid in het Healthcare en Consumer PR team. In dat team heb ik verschillende rollen en verantwoordelijkheden gehad. Van het bedenken, schrijven en tot uitvoer brengen van communicatiestrategieën en -plannen, het voorbereiden van woordvoering tot het inzichtelijk maken van behaalde resultaten. Voor healthcare klanten als Astellas, Baxter, Teva en Zilveren Kruis Achmea; en FMCG-, beauty- en lifestylemerken als Gillette, Ariel, GORE-TEX, Listerine, Nivea, Eucerin en Hansaplast.
Nieuwe, inhoudelijke uitdaging
Daarna ben ik aan een nieuwe uitdaging begonnen. In een nieuwe branche: e-learning en bij een nieuw bedrijf: RMMBR. Daar ben ik met de startende onderneming meegegroeid. In een functie waarin allerlei facetten samen kwamen: technologie, vormgeving, inhoud, creatie, concept, relaties, advies en management. Voor diverse klanten met diverse vraagstukken. Van een operator training voor technisch bedrijf Ampelmann, tot website en e-learning voor de lifestylebloggers van How 2 Spend It, en een digital awareness learning voor alle IT’ers wereldwijd bij HEINEKEN.
Wat mij kenmerkt?
Mijn oneindige nieuwsgierigheid, brede interesse en kennis, sterk ontwikkelde (communicatieve) vaardigheden, mijn grote verantwoordelijkheidsgevoel en mijn zwak voor gepassioneerde mensen met een verhaal.